Saturday, July 11, 2009

CS3 @ Kolej Komuniti Selayang

Aku join kelas Adobe Photoshop CS3 kat Kolej Komuniti Selayang 24 June lepas..memang berbaloi kalau korang dpt join kelas camni..n nk dpt peluang ni susah sket sbb korang kena selalu masuk website diorg cek bile tarikh available..apa yg berbaloinye kt sini ialah yuran yg murah RM 20 jer, pastu cikgu yg mengajar tu very detail siap dtg dr satu pc ke another pc..pastu dlm kelas bukan pc yg cikai2 ni..pc Apple yg besar gabak gitu..very efficient la..1st time aku dtg pun dh impress sesangat..subjek2 yg aku belajar adalah Intro to CS3, retouching and repairing image, remove red eye,smudge image areas,blur image areas,adjust color saturation in image areas dan bnyk lagi la..kelas kitorg dlm 3 jam gitu..actually benda ni open to public/belia..sesiapa saje boleh join..sampaikan masa aku dtg aritu makcik2 suri rumah, pakcik2 baya atok aku pun ada gak n cikgu yg mengajar pun agak penyabar orgnye..:)


1 comment:

Anonymous said...

Genial fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.