Monday, June 29, 2009

Outing at Teratak Riverview, Perak




Rasanye tiap2 minggu aku pi berkelah..kali ni join venture Purchasing & Property Department kt tpt Yat..1st time aku pi tpt ni..memula bengang gak sbb tak jumpa jalan n hampir2 nak balik tp bile pikir2 balik rugi ar dtg jauh2 tp nak balik..so, aku n Yat gigihkan jugak mencarik tpt ni n akhirnye jumpe..jalan nak ke tpt ni mmgla adventure ttp sumernye terubat dgn makanan yg mengiurkan..mana taknye ada lamb chop la, nasik lemak la, ayam bakar, asam pedas ikan campur udang, sotong, garlic bread, durian n mcm2 lg sampai tak larat nak makan..diorg sume gotong-royong masak-memasak..sambil mandi2 makan2..mmg happening la..aku salute diorg ni ada semangat kekeluargaan gitu..bnyk sgt gmbr yg kitorg ambik tp aku letak the best pics je la yer..

No comments: