Monday, June 1, 2009

Tagging with Aiman

Lepas balik je dari kenduri Ishtar kitorg berkejar ke Masjid Kampung Pandan , tag with Aiman (berbaju putih) utk session Akad Nikah..dgn berbaju kurungnye aku sambar kameraku terus pi ambik gmbr lam masjid..Yat lak mmg lepaskan aku sorg je shoot gmbr arini..n kebetulan lak masa sampai tu diorg ngam2x dah start akad nikah..ms green (berbaju merah) pun ada gak sama2 tag ngn Aiman..almaklumla kami budak baru belajar..ms green terkezut tgk aku pakai bj kurung mengambik gambar..padahal aku ni rimas yg amat..sabor je ler.Kalau bukan dari kenduri Ishtar, xkuasala aku nak berkain2 ni..merimaskan!Lepas balik akad nikah kitorg ke dewan tpt pengantin bakal bersanding..Tapi aku takleh nak upload gmbr lagi selagi tak dapat kebenaran dari OP (official photographer) which is Aiman..sementara tu, korang leh tgk aksi kitorg tunggang terbalik ambik gambar..cheers n layan!

** Gambar ni diambil dari phone Sony Ericsson. Photo taken by Yat.

1 comment:

Azua Azmi said...

awat sampai mamat tu ambik gambo sampai terbaring tu....mesti supep dier punya gambar kan..