Sunday, May 10, 2009

Photoschool TT at NZ Wangsamaju

Lepas balik keje gigih aku ngn Yat pegi ke Wangsa Maju sbbnye ada perjumpaan dgn geng2 otai photoschool..kitorg dtg paling awal kul 9.00 pm..almost 30 members yg dtg..perjumpaan ni actually berakhir kul 3 pg tp aku kul 12 dah cau cin cau..memula aku cuak gak sbb tgk kamera diorg besar2..aku ngn sorg member tu je pakai nikon D60 (Aiman)..rasa rendah diri pun ada sbb kamera diorg beribu2 harga, complete set siap ngn flash bagai..tp takpe , maybe kali ni kite ambik feel dulu dr diorg sblm mampu membeli kamera secanggih tu..n one of the main objective jugak adalah nak sedut ilmu2 grafik,editing,photo dr otai2x..yg nyata depa ni sumer tak kedekut ilmu..korang tny je apa pun mesti diorg jwbkan..aku lak dok sibuk nk belajar adobe yg tak sudah2..nasibla ada sorg member pompuan kt situ yg terer editing..namanye Dila..so,aku belajarla ngn dia..sikit je tapi bermanfaat..she's really good in editing..Thanks Dila.Actually hanya 3 je pompuan yg dtg termasuk aku..biasalakan cameraman selalu diconquer kaum adam..jarangla ada camerawoman..kalau ada pun segelintir..n this is the opportunity yg aku perlu ambik utk menjadi superwoman aka camerawoman..ahaks..walaupun ayatnye poyo sket tp aku akan pastikan impianku tercapai..hehe..Thanks to abg Sirreh for organizing this event..

3 comments:

Silver Picture said...

Saya tabik keberanian anda & Yat untuk join TT Wangsamaju utk pertama kali. Tanpa keberanian, cita-cita kita x akan kesampian...

p/s; aku teringat first time join TT Bangsar tahun lepas 2008, sekor pun aku x kenal.... selamba ajer buat muka tebal tp masa tu x banyak cakap, tgk ajer dia org berbual, cerita pasal technical, satu hapak aku x paham.. hihihi..

mr.sirreh

kay said...

hi dear,
i mmg tak sempat gile nak join tt kali nih, kalau tak sure kite leh jumpe... glad to see another shining kaum wanita photog. to be born !

welcome to the club !!!
-kay

Yat said...

memang enjoy TT Wangsamaju... Nanti kalu ada buat lagi.. InsyaAllah join lg..