Monday, May 18, 2009

Concert AF

Memandangkan skrg ni tgh panas lagi citer pasal AF, aku rasa rugila kalau tak menempek sket citer AF ni.uish bnyk betui cabaran aku nak mengambik gmbr kt sini..memula masuk tersalah tpt duduk..pastu bile dh kuar, aku bwk kamera gabak aku terus kena tahan ngn security xleh masuk..pelagi hangin la kan..nasibla ada abg askar rela kt situ bg masuk tp dgn syarat takleh ambik gmbr..ha ok, xyah ambik gmbr..ko tenung la aku kt seat tu, konpem aku xmau kuarkan dh kamera tu..mood tak semena2 ilang..anyway, sempat gak aku ambik gmbr sebelum event bermula..mcm2 perangai manusia..penyokong Hafiz mmg mantap..kat luar dewan dh aku dpt rasakan aura kemenangan Hafiz..xsangka lak menang yer..ni kire 1st timela aku pi konsert AF..aku tak follow pun diorgnye diary ke mende ke sbb umah aku xde ASTRO..ahaks..ni pun sbb tiket free..n this is the 1st time we use our new lense 55-200..Anyway, perasaan keciwa yg amat sgt sbb xdpt ambik gmbr masa konsert berlangsung..Aku balik awal sbb kebosanan melampau..

Justify FullGambar Sarimah di luar stadium utk tatapan sumer..Anda peminat Sarimah? Ha silala telek muka dia puas2..

And ni soalan teka-teki..siapakah lelaki tidak berambut ini..kalau korg tgk ASTRO dr awal sampai akhir konpem korang tahu sapekah gerangan lelaki ini??Dgn sape tu bang..hehe..


No comments: