Sunday, May 24, 2009

Muay Thai Superfights '09

Member ajak aku pi shoot photo kat Muay Thai, Titiwangsa..Kejohanan Kuala Lumpur Open Muay Thai Superfights 09 dianjurkan oleh Pertubuhan Pembangunan Remaja Malaysia (PEREMA) dengan kerjasama Bahagian Pembangunan Rakan Muda, Kementerian Belia dan Sukan.. pas balik keje Yat ambik aku pastu kitorg pegi ke sana..mmg ramai terutamanye guys..Kitorg sampai sana terus masuk carik port cantik nak ambik gmbr..memula dok kat audience bwh tp cam terhalang ngn gelanggang..kitorg tukar port kt tpt paling atas n aku rasa tpt tu utk photographer je kot..kitorg curi2 naik situ n port mmg paling tepat..tp aku rasa kitorgnye kamera lum cukup power lagi utk zoom sejauh tu..Perlawanan berjalan ngn lancar n sampai satu part kemuncak di mana peninju perempuan berlawan..wah masa ni sorakan mmg kow2la..sorg minah tu sampai pecah2 muka dibuatnye..tp apa nak wat perlawanan harus diteruskan..mmg seronok!ni kali pertama aku dtg ke Muay Thai n rasa cam nak repeat jer..

No comments: