Sunday, April 12, 2009

Guardian Make Over - Episode 1

Pergh ramai betul org! Kitorg sampai kul 12 n org berpusu2 kt Guardian tu ha..tp memandangkan aku dh beli tiket mekap tu (RM 10 jer) since a month ago, terpaksala berbaris walaupun penat menunggu. Actually, Guardian ada offer tiket RM10 utk free make over dan photography kepada pelanggan yg beli brg Guardian melebihi RM30.Sape tak nak kan murah dan berbaloi..Hanya dgn RM30 dan RM 10 tiket, korang boleh bermekap2an bagai..TAPI..korang xleh expect diorg mekap cam pengantin.....sila lihat rentetan diariku ini.

Sebelum aku tunjuk gmbar sebenar aku , aku nak mengaburkan pandangan korang ngn gambar yg diedit teknik Edge kan..Besok korang tgkla muke sebenarku sebelum n selepas mekap.Sumernye ada 5 episod n korang leh tgk belah pagi la yer..besok..mcm2 teknik gmbr aku guna n edit..


No comments: