Monday, August 3, 2009

TTD60 ,McDonalds Damansara

Another TT organized by Fahmi n Aiman kt port lain lak , McD Damansara..memula tu aku malas gak sbb jauh dr rumah pastu diorg plan wat ari Khamis lak tu..konpem penat..tapi bile dah sampai sana susah plak nak berpisah ngn diorg ni..walaupun aku sorg je kaum hawa tp langsung tak menghalang aku utk menimba ilmu..pergh skema pulak ayat ni..aku cam biasala kalau TT mesti fokus tang editing..of coursela ngn bantuan Amb..benda yg aku try wat kt umah tak menjadi sume aku tny Amb..tips2 and pelajaran2 lain pun bnyk aku belajar..thanks Amb..geng2 lain cam Aiman n Fahmi fokus pasal D90. Yat and Kemat lak belajar pasal teknik panning n tips2 dlm photography..bile dah seronok borak nak dkt kul 12 pun xsedar..anyway, thanks for member of club for attendance and support..Just nak mention sket yg TT ni cukup bermanfaat buat aku n Yat..

1 comment:

Amiha Ayu said...

seriusnya muka sengsoraaanngg...